Verzenden en Retourneren

Verzendtijd

Wij doen zorgvuldig ons best om de bestelling zo spoedig bij u af te leveren. Voor order die naar Nederland, België of Duitsland worden verzonden is de verwachte leveringstijd 3-5 dagen.

De levertermijn in werkdagen, zoals vermeld bij de productbeschrijving, verschilt per land voor levering. U kunt uw order volgen via de Track&Trace code.

Status bestelling

Zodra de bestelling bij ons wordt ingeboekt voor verzending krijgt u van ons een bevestigingsmail. Als uw zending wordt ingeboekt bij onze verzenddienst (PostNL) ontvangt u via de mail de track and trace gegevens. De levertermijn, zoals getoond bij de productbeschrijving, is aangegeven in ‘werkdagen’. Dit betekent dat weekenden en nationale feestdagen niet worden meegerekend. 

Verzendkosten

Er zijn geen verzendkosten verbonden aan het boek FIJN! binnen Nederland. Mocht u het boek naar België of Duitsland verstuurd willen hebben dan komt daar vijf euro verzendkosten bij.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retour aan te melden.

U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stapdoor.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

De klant is verantwoordelijk voor het verlies c.q. beschadiging tijdens het retourzenden. Beschadigde of verloren gegane producten kunnen wij niet vergoeden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

U wilt een product aan ons retourneren. Kijk voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarde voor alle details betreffende je Recht op retour. 

Het retouradres:

StapDoor

Zaanenlaan 132

2024 ZD Haarlem